Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/jacekar2/domains/rvmetal.pl/public_html/libraries/cms/application/cms.php on line 471
Regulamin zamówień
  1. Zamówienie przyjmuje Programista w Biurze Technologii określając warunki i termin realizacji.

 

  1. Zamówienie musi zawierać wszelkie informacje i pliki potrzebne do jego realizacji, tj. dokumentację elektroniczna (np. DXF) z rozwinięciami detali na płasko (przed gięciem), informacje o rodzaju materiału, grubości materiału, ilości sztuk, wymagane atesty oraz dane do faktury (w tym kontaktowe). W przypadku detal giętych wymagany jest rysunek gięcia, najlepiej w formacie PDF. Preferowane są zamówienia składane drogą elektroniczną w wiadomości e-mail.

 

  1. Po przyjęciu zamówienia do realizacji, Programista określa termin wykonania zamówienia i informuje o tym Zamawiającego (zwykle ok. 5-10 dni roboczych).

 

  1. Magazyn Wyrobów Gotowych wydaje zamówienia w godzinach 7:00 – 15:00.

 

  1. Celem odbioru zamówienia, Zamawiający zobowiązany jest do awizacji odbioru zamówienia danego dnia roboczego telefonicznie bądź mailowo z co najmniej 2 godzinnym wyprzedzeniem i określeniem godziny odbioru w tolerancji ± 30 minut.

 

  1. W przypadku zgłoszenia się na magazynie po odbiór zamówienia bez uprzedniej awizacji, magazynier ma prawo obsłużyć Zamawiającego w ostatniej kolejności, z zachowaniem pierwszeństwa odbioru klientów zaawizowanych, bądź zaawizować odbiór zamówienia w innym dniu i odmówić wydania zamówienia.

 

  1. Przy wydaniu zamówienia sprzedaży, Magazynier ma obowiązek wydać dokument wydania zewnętrznego (WZ) do zamówienia, a obowiązkiem Zamawiającego jest towar wydany sprawdzić. Podpisanie dokumentu WZ przez Zamawiającego, jest potwierdzeniem zgodności z dokumentem.

 

  1. W przypadku w którym warunki wydania zamówienia, nie dopuszczają należytego i odpowiedniego sprawdzenia zamówienia, dopuszcza się zgłoszenie braków przez Zamawiającego, do 3 dni od dnia wydania zamówienia.

 

  1. Po otrzymaniu dokumentu WZ, Zamawiający zobowiązany jest do zgłoszenia się z w/w dokumentem do Biura Administracji celem odebrania dokumentu sprzedaży.

 

  1. W przypadku zamówień z formą płatności – gotówka, po wydaniu dokumentu WZ, ale przed odbiorem zamówienia, Zamawiający jest zobowiązany do uregulowania płatności w Biurze Administracji. Po wydaniu opłaconego dokumentu sprzedaży, towar zostanie wydany.

 

  1. Braki do zamówienia, wynikające z rozbieżności pomiędzy dokumentem wydania WZ a stanem faktycznym zamówienia, zgłoszone powyżej 3 dni od dnia wydania, nie będą rozpatrywane.

 

  1. W przypadku braków bądź zastrzeżeń jakościowych do wydanego Zamówienia, zgłoszonych do 3 dni od dnia wydania, Programista zapoznaje się ze zgłoszeniem i może przyjąć Zamówienie Reklamacyjne.

 

  1. Zamówienie reklamacyjne, traktowane priorytetowo, zostanie wykonane w określonym przez Programistę terminie (zwykle ok. 2-5 dni roboczych w zależności o wielkości ZR). Zamawiający nie ma prawa do roszczeń wykonania Zamówienia Reklamacyjnego na poczekaniu.

 

  1. Wszelkie inne ustalenia określane są pomiędzy Programistą a Zamawiającym droga mailową.
Początek strony

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Zgadzam się na używanie plików cookies na tej stronie